Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

tappskor

Publicerad 2013-03-03 20:04:07 i Allmänt

När jag var ute och red med Sanna i fredags lyckades HD slänga av sig både höger fram och baksko! 
men han har ju bra hovar så han tar ingen skada, det är ju bra för mikke kan först titta på han på måndag eftermiddag. Så han har fått ta det lugnt i helgen, endast lite promenad och så har han fått beta lite torkat gräs :) 
idag hade jag stalltjänst, var i stallet vid halv 8 och kom tillbaka 12 timmar senare! efter att ha haft stalltjänst, plus att ta hand om 6 stycken hästar, ridit en häst man aldrig suttit på förut, och lite mer saker.. Så är man rätt slut i kroppen.. Men kul är det i alla fall :) 
 
Nu känner jag dock att min hals verker och mena fötter är bortdomnade, väntar bara på en förkylning.. 
Men nu ska jag lägga mig i sängen, se på film och sova gött :) 
Bild tagen från vintern 2011-2012
Bild tagen våren 2013
 

Kommentarer

Postat av: Susanne Lundberg

Publicerad 2013-03-03 21:21:49

Ta det lungt om du känner dig dålig. Stanna hemma och bli frisk. Meddela mig i så fall

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela