Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Mobilinlägg

Publicerad 2013-08-01 18:10:56 i Allmänt

Vet att jag inte har bloggar något men har inte gjort något speciellt, mest ut i skogen och busat, tränat mycket på ojämn terräng och han är då stadig på hovarna! Fast osäker i brant nedför. Har hoppat 2 gg det gick bra och nu har jag börjat skritta han för igångsättning efter lite mer än 1 v vila, det blev lite tjorvigt med hans semester så den får bli kortare men han kommer få stå en vecka till sen, men han är så fet nu så han behöver lite motion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela