Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

ingen ork över

Publicerad 2013-07-02 21:31:45 i Allmänt

har haft fullt upp ändå sedn vikom till luleå, jobb på leos vilket gör mig helt galet slut, plus de dagr jag orkat/hunnit åka till HD har jag inte hunnit med något annat. de få lediga dagarn har gått åt till sånt sommren ska gå åt till, rida busa sova och bara vara (förutom sola och bada då jag fått jobba alla soliga dagar..)
Hd står nu på sommarbete med sin gamla kompis henning och hennings nya kompis måns. Henning och måns är som fastklistrade i varanndra så när HD kom förvånade henning oss allaq genom att jaga runt och sparka mitt hjärta :( men de är lugnare nu dock får HD inte vara med i gänget :( men han verkar inte bry sig så mycket.
 
just nu ligger jag i sänger och saknar skruttisen jätte mycket, har knappt hunnit tilll han på sista tiden och idag jobbade jag från 8-17 utan rast eller nå mat i magen så slocknade ganska fort då jag kom hem... funderar dock på att fara till skruttisen ikv/natt iaf och bar mysa med honom för jag saknar han så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela