Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Packa

Publicerad 2013-03-15 17:12:55 i Allmänt

Imorgon bitti sätter jag mig i taxin och börjar frakta migsjälv till luleå, är nästan inte ens taggad denhär gången! känns jobbigt att lämna skrutten i tre veckor.. men han kommer må gött iaf :) 
Idag har vi varit lediga då vi skulle ha utv. samtal, alal på hela skolan under dagen. Men jag ska ha mitt nästa v. när jag är i luleå via skype :) 
Så jag packade och gosade med min älsklingskille. 
På söndag kommer dom hämta HD efter Viktor tävlat med heiko, om ni vill kan ni läsa på Viktor blogg så kan man se hur HD sköter sig :) www.dressyrpojkarna.se
 
Nu har jag packat ungefär allt, fast det är ju inte så mycket då jag märker att jag knappt har några vanliga kläder jag använder, finner bara stallkläder överallt!
 
Snart ska jag tillbaka till HD, pussa han hejdå och ta ut flätorna ur manen så han är lite stilig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela