Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

a bunch of gold covered with a coat of fur

Publicerad 2013-04-08 20:36:14 i Allmänt

Kom till VBG sent igår, och imorse kom HD! tänkte vara där när dom kom men då min hjärna inte verkar funka på morgonen trotts två alarm kom ja lite senare :( 
 
Red han iaf på lektion och Viktor har jobbat på bra med skrutten! nu vet jag vem jag ska vända mig till nästa lov, meheheh :P 
 
Han har även blivit ljus då han tappat typ hälften av vinterpälsen! ÄNTLIGEN <3
 
Har pussat på han massor och även släppt ihop honom med Amika.. HD är då ingen tjejerna vill ha.. 
men han envisas alltid in i deras hjärtan tillslut ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela