Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

why were the Harry Potter movies so unbelieveble? Because the ginger kid had 2 friends

Publicerad 2013-04-11 20:28:38 i Allmänt

i onsdags tränsade jag HD och gick ut i paddocken, eftersom att man inte får rida barbacka utanför inhängnat område.. Toge med mig ett grimskaft dock och hängde de runt halsen när jag skritta fram och av, travade även lite. Han kommer då ihåg allt vi tränat på :D 
Idag gick vi bara en prommit, tränade lite NH och lydnadsövningar,även lite bus.
Imorgon blir det ändå att rida, vet inte hur hårt då jag är rätt förkyld. Men det lutar  mot en uteritt! annars har jag stalltjänst på söndag så då blir det att skämma bort han ordentligt.
 
har även tänkt försöka få med mig någon att duscha skrutten någon dag framöver :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela