Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

slow ride

Publicerad 2013-05-13 17:53:00 i Allmänt

dressyren går nu åt h*vete! vi kan trava.. men inte på spåret, han slappnar aldrig av och låter sig arbetas.. och han vägrar komma frami galopp utan bara stannar och kickar.. Min älskling är leds på dressyr nu.. jag också.. så det blr hoppning imorgon som vanligt och sen blir det uteritter resten av veckan så får vi se hur han är på måndag! snart kommer vi ju faktis hem till luleå så då kommer han nog bli glad och positiv igen så han får vara ute dygnet runt och äta gräs.
 
Synd bara att det var just nu när vi hade dressyrryttar test idag.. vi fick bara trava genom programmet i lättridning och hoppa över ryggningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela