Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

igångsättning

Publicerad 2013-03-13 10:19:20 i Allmänt

har ridit HD nu i två dar för att få igång honom lite, idag blir det uteritt med Sanna, imorgon eller på fredag blir det även bommarbete. 
Annars håller jag på at städa och packa för fullt. Idag ska jag packa iordning det mesta utav det HD ska få med sig, eftersom att han ska få åka hem till Viktor! 
Han kommer nog må som en prins, men nya kompisar, få va ute, och massa mat! 
 
Kommer bli tungt att vara utan min skrutt i 3 hela veckor :/ 
längtar till sommaren så kan vi båda åka upp till Luleå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela