Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Who's up for an adventure?

Publicerad 2013-09-18 18:22:55 i Allmänt

Förlåt för seg bloggning, sen senast har HD blivit rakad, fick hjälp av Josefin, första gången någon utav oss rakade en häst men det vart förvånansvärt bra :) sen har jag varit ute å busat på mitt krutpaket, hoppat vilket som har gått upp och ner och samma med dressyren, ska jag vara helt ärlig så har mitt självförtroende sjunkit rätt så rejält senaste tiden, dvs ända sedan innan sommarlovet. Men nu går det ju lite bättre ibland så det är bara att bita ihop och suga åt sig av den positivitet man stöter på.

Red barbacka i ridhuset med halsring, kunde trava runt i lugnt tempo utan att hetsa upp sig! Altså utan att använda tränset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela