Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

"it is a difficult horse to ride"

Publicerad 2013-05-27 22:51:38 i Allmänt

Eftersom att vi bara ridit ut i ca två veckor har jag inte orkar blogga något, det har blivit bättre med hans olater med att stanna osv. Men Nu kommer vi iaf fram i galopp tillsut :) 
Hopptränade för gästtränaren Mårten Gunnarsson idag som bor i Hollandvanligtvis. Första träningen på 2 veckor altså! 
Det gick över förväntan och jag hade gärna tränat för honom igen, även fast det fick pratas engelska så är jag sjukt glad! martingalen och "snokremmen" åkte av, han ska få känna sig lite "friare" det blir nog att lägga martingalen på hyllan nu, den klarar vi oss utan nu för tiden :) 
 
Har bilder som kommer upp senare men vi hoppade två tre olika linjer, från tre bommar till två hinder och typ tre bommar. HD klarade det super bra för att vara så grön, det var bara jag som latade mig lite så han inte riktigt vågade ge sig på ett hinder två gg :) 
 
Fick även höra sen av Mårten "it is a difficult horse to ride" ochdå vart jag glad! 
ville bara svara TACK FÖR ATT DU FÖRSTÅR!! hahaha ;) 
 
klistrar in lite bilder från gräsplanen istället :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela