Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

bakslag

Publicerad 2013-04-15 19:44:20 i Allmänt

Idag på dressyren gick det några steg bakåt.. HD hade dragit igång sin gamla växel och tröck emot alla mina hjälper. Det känndes bara fett kasst och vi tyckte inte om varandra för stunden.
Dock gick det iaf bättre  och bättre under passet men jag är långt ifrån nöjd. fick iaf berömm för att jag behöll lugnet och inte blev sur på skrutten.
 
dagarna innan har han gått super bra och jag har även jobbat två galoppbommar på långsidan som han klarade lugnt och galant i alla gångarter! 
 
Efter skolan red jag även en skolhäst vid namn Landlux, dom sa att han var jätte pigg och kunde hoppa och studsa då man red ut, som vi skulle göra.
Så vi började rida på stora banan ute så jag fick känna lite på honom, det var mycket häst så vart helt slut efter bara några få varv! men han var sjukt rolig att rida :) 
och det var ingen sprallig sida som visades och han hade lagom bjudning hela tiden :) 
Han skulle jag kuna rida igen :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela