Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

failure is a part of life, even for succesful people

Publicerad 2013-01-06 20:50:34 i Allmänt

igår red jag inte något då jag hade tänkt att jag kunnat få min resväska tillbaka så jag kunde rida med padden dagen efter. Så jag myste bara på och pussade på honom. Idag tog det ett bra tag innan jag fick veta att väskan skulle komma mellan 4-8 tiden, så red utan padden. 
Linda och Erika har då lyckats med min lilla skrutt :D han var avslappnad och kändes som en normal häst att rida! (nästan)
Dom får då rida han flera gånger!
 
Själv tror jag också att det var bra att vi kom ifrån varandra lite :) för HD's fördel att någon annan red så vi inte sitter och kämpar med våra strider hela tiden, får lärs sig lite nytt osv. och att jag slappnar av lite mer i händerna då jag på senaste tiden spännt mig troligen pga att Hd ligger på så, som orsakas av att jag spänner mig så blir det en ond cirkel.. Men nu börjar vi om och jag längtar redan tills jag sitter upp på honom imorgon och rider ett ordentligare pass då jag bara travade runt idag och kände på honom :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela