Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

andra avflygningen från HD avklarad :)

Publicerad 2013-01-25 15:56:35 i Allmänt

har inte bloggat nå på ett bra tag pga kasst internet :/ de har även inte hänt något intressant, ridningen och skolan rullar på som vanligt.
Fast i onsdags for jag faktis av HD när jag och sanna var ute och red! Han hoppade och studsade som en tog hela tiden men sen snubbla han så jag trodde verkligen att vi skulle fara omkull båda två! men då kom han upp på benen och innan jag har få tillbaka balansen bockade han av mig.. snäll ponny xD men han stannade iaf och tittade på mig sen så jag slapp gå tillbaka till stallet :) de var roligt iaf och inten utav oss gjorde oss illa, förutom att HD trampade sigsjälv på höger bak :/ men de har snart läkt :) 
och idag red våran nya hopptränare, Johanna HD. Mest för att känna hur han är och kunna ge tips till mig. 
Det gick bra och hon kom med flera bra tips fast även fast jag kunde ganska många redan, måste bara påminna mig själv om de hela tiden x3 hon gav mig också tips att träna på när vi rider själv så han blir lite mer säkrare i sigsjälv.
Tror att det kommer gå bättre och bättre nu då hon är jätte duktig tränare! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela