Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

virrig dag

Publicerad 2013-02-27 23:05:50 i Allmänt

Dagen har varit som de flesta andra dagar, dock känner jag att jag har varit riktigt virrig. Gått in i väggar, i människor osv. Kommer inte ens ihåg var jag haft för nå lektioner idag! 
men hade iaf hoppträning på skolhästen johnny idag, han var riktigt fin men tvärt emot HD, lite seg, stort steg, och hoppade med ryggen som jag vet inte vad! så på första språnget vart det även en missuppfattning på galoppsprången och då han sköt iväg med sin rygg tappade jag balansen helt och for på arslet. Ajja, bara borsta av sig igen och upp på hästen, har sand i byxorna sedan dess.. Sen gick det väll helt ok ändå, jag satt kvar och kunde någorlunda följa med i hans språng. Han var ruskigt fin och rolig att ha å göra med så det blir nog två trevliga veckor :) 
 
Sen red jag ut på HD med några från skolan, han busade till det en gång men höll sig i skinnet :) 
min sötpluttis, man känner verkligen att han hör hemma på HD efter att man ridit någon annan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela