Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Tillbaka till VBG

Publicerad 2013-02-25 21:22:00 i Allmänt

Igår kväll vid halv 11 tiden klev jag in i lägenheter här i Varberg, vart att sova på en gång för att komma upp till skolan idag, stalltjänsten väntade och halv 9 ett dressyrpass på HD! min saknade lille vän! som även börjat fälla, jobbiga tider ;) vi jobbade mest skritt då vi höll på med bak och framdelsvändning, och min skrutt är så sjukt duktig. För det första gör han framdelsvändningar svin bra, om jag gör rätt. Sen var det även första gången för honom vi prövade på bakdelsvändning, och i princip första för mig. Om jag gjorde rätt åt han gjorde han också rätt! 
Dedär är då en häst som kan komma långt! vilken underbar varelse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela