Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Luleå

Publicerad 2013-02-15 17:17:33 i Allmänt

imorgon far jag mot luleå, men skyndar mig mot stallet på morgonen för att lämna lite äpplen till HD :) 
Idag då jag red var han lite besvärlig, han som alltid brukar vara så duktig på att böja åt rätt håll osv vred sig hela tiden ut, speciellt på volterna.. ajja, vi hade väll en dåligare dag :) Hannah fick även testa han lite då hon ska ta hand om honom till på onsdag, det kommer nog gå jätte bram sen ska även Nelly och Malin ta hand om han lite :) 
har fixat praktikplatsen i luleå så det blir tre veckor i varberg efter detta lovet sen drar jag till luleå igen och blir där tre veckor.. kommer sakna min skrutt massor :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela