Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

löshoppning

Publicerad 2013-02-13 20:26:02 i Allmänt

Måndagens dressyrlektion gick väldigt bra! han vart liite springen efter galoppen och då vi bytte varv men lugnade sig snart :) 
i tisdags hade vi löshoppning! HD skulle först inte hinna vara med men sen fick han det ändå! 
han sprang där som han aldrig gjort något annat, hoppade lugnt och fint. Underbara pålle! 
Nu tror väll alla bara att jag rider fett kasst som får han att rusa så mke när jag sitter på å hoppar, men han är så sjukt olika när man sitter på eller står på sidan :S vet inte alls vad det kan vara :/ 
Idag red jag bara en sväng barbacka och han tyckte att han skulel få springa i sin egna takt i galoppen.. Får jobba den bättre imorgon då jag även ska rida en skolhäst, Fansipan. Blir en bra alal hjärtans dag! :) 
 
BILDER FRÅN LÖSHOPPNINGEN KOMMER!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela