Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

fortsätter med ingenting!

Publicerad 2013-02-02 01:23:54 i Allmänt

fortfarande knappt några inlägg men det har fortfarande mest rullat på som vanligt. Johanna red HD förra torsdagen och det gick mycket bra, hon kom med flera bra tips. Fick en bättre blick om vad skänklarna verkligen gör för hästen och har börjat tänka mer på dem, tro det eller ej men känner på en gång att vi kommit närmare varandra från ryggen! 
Har inte haft någon hoppning denna vecka då vi haft temadagar, han har även fått ta det lite lugnare då jag har varit väldigt lat.. ;o men nu har jag vilat upp mig och imorgon blir det ett ordentligt dressyrpass igen! 
 
Red ut med Sanna idag och båda våra pållar hade superkul! HD sparka backut så svansen knocka mig i bakuvvet.. känns säkert ;) han är så rolig min lille pojk! fick sitta med händerna i höjd med mina axlar för att han inte skulle bocka av migockså haha men vi fick till en sakta bra galopp där emellan studsen! Vi lät dom även sträcka ut lite, fast bara korta sträckor då det inte finns så mycket ställen att rida på här :/ 
 
Imorgon kommer även pappa och då skavi äta gott på någon restaurang har jag bestämt, och så ska han få träffa Hoddisen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela