Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

So I know we got issues baby true true true, but I'd rather work on this with you than to go ahead and start with someone new

Publicerad 2012-09-24 08:43:00 i Allmänt

har ridit ute nu fredag lördag söndag, idag ska jag rida dressyr för att få till det lite innan lektionen som kommer imorgon.
Veterinären kommer även idag och kollar igenom hans kropp för att se om det sitter något där då han är så himla knäpp och även mycket mycket grövre på ena sidan av kroppen änn den andra. 
Hoppas på att det finns något som hon kan fixa så vi kan börja om igen och komma igång på riktigt än att jobba från dehär.
 
Mina händer är såriga och ömma efter dessa tre senaste dagar då han  ligger på hela tiden och blir sjukt stark, men det får man leva med för älsklings killens skull :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela