Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

mitt hjärta börjar banka, hjärnan fylls med tankar

Publicerad 2012-09-15 17:27:00 i Allmänt

är så sjukt leds över migsjälv just nu, känner verkligen att allt är bara piss. Ingenting funkar, känns som att jag springer och springer men ändå åker bakåt. Allt blir bara värre och värre hur mycket jag än försöker.
dethär är alldeles för stort för mig, hur kunde jag tro att det skulle funka liksom? snacka om att ha fel förhoppningar om sig. 
Just nu har jag bara lust att ge upp, sluta med allt.
sluta försöka så jag slipper misslyckas jämt och ständigt.
Det är så sjukt pinsamt att jag har tagit på mig denhär uppgiften, som är helt underbar och skulle kunna bli något stort. men sumpar chanserna totalt med att vara så jävla dålig och bara backa allt.
Ett år snart och vad har jag lyckats med egentligen? hålla mig kvar? han är så underbar på alla sätt och vis, men det är så himla svårt. För svårt för mig.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-15 21:34:17

kristin du behöver veta att du är helt otroligt duktig och att du absolut inte "skämmer ut dig" då du sitter på den svåraste hästen jag någonsin sett! Att du kämpar med hästen är helt otroligt att se, vilken kämparglöd du har, helt otroligt..! det är absolut inte du som gör något fel!!
:)<3

Postat av: Isabella Polewey

Publicerad 2012-09-15 21:34:43

/ bella

Svar: <3
Kristin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela