Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

jag stannar nu och tänker till men ingenting blir som jag vill

Publicerad 2012-09-15 13:05:37 i Allmänt

hoppade i torsdags, det gick väll helt OK för att vara vi.
fick bekreftelse på att han "flippar" när han tittar på hindret, hela hans kropp skakar och han vet inte om han ska hoppa eller snurra runt, ingenting kan gå sakta då iaf. Inte ens då man ber han att stå still! 
sen dem gånger han "stänger av" eller iaf inte drar på så ignonerar han hindret, man försöker få han att titta på det men nej hans blick är åt ett helt annat håll! 
 
ajja, det är väll bara att fortsätta träna antar jag!
 
nu ska jag iallfall ut i skogen en sväng och imorgon blir det en längre bit med sanna och henning! 




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela