Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

jag ger dig inte min morgon och inte min dag, du får nått så mycket bättre du får hela jävla jag

Publicerad 2012-09-04 21:15:57 i Allmänt

det har gått upp och ner sen ja bloggade sist, i söndags gick det hur bra som helst då jag och sanna red till sandtaget! han var så sjukt fin och då vi hoppade var det inte ett språng där han rusade! vist han drog på någon gång, men det var absolut inte dedär skräck hoppen eller okontrollerade sprången! sjukt glad den dagen, sen gick måndag och nu tisdag lite sämre.. ajja bara å jobba igen! 
 
på torsdag kommer anna, veterinären och kollar honom i munnen, håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela