Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

glad chey

Publicerad 2012-09-21 18:04:15 i Allmänt

red själv till björsbyn idag då jag slutat tidigt, han var pigg å knasig som vanligt men kände ändå att jag testar hoppa upphoppet (trappan) .. 
 
och oj oj oj, han har aldrig hoppat så bra, han saktade in, nästan så han räknade stegen innan och hoppade av i perfekt läge och for fram som han aldrig gjort annat! red ut på ängen till de andra terräng hindrena och hittade två mindre, red mot det i galopp och samma sak, han samlade galloppen själv och hoppade av perfekt! han tog även i i hoppet då underlaget var lite slabbigt, efter hindret var han äter igen ko lugn och jag red på ett till på en gång, lika perfekt där med! fortsatte till upphoppet en gång till och avslutade med ett stenhinder längre fram. Allt gjorde han perfekt min älskade älskade cepe häst.
 
ska försöka få mamma att låta oss träna terräng, det är ju helt sjukt hur fin han är då :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela