Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

du är tryggheten jag bär på

Publicerad 2012-09-16 19:19:26 i Allmänt

mycket mycket gladare idag! 
red ut med sanna och henning och trots att jag har sjuukt ont i mina händer är ja rätt glad över turen iaf.
vi red till björsbyn, en sväng till sandtaget och en bit till, skrittade ner för de "större" upphoppet med två trappsteg, sjukt kul fast jag var väll inte till så stor hjälp.
andra gången hoppade han lite fort och då jag inte riktigt höll i tyglarna ordentligt för att inte förstöra för honom for jag åt sidan då han tvärt svängde efter xD skulle ha ramlat av men ninja som jag är kom jag upp igen!
 
nu tar vi nya tag och jobbar dressyr imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela