Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

as long as you love me

Publicerad 2012-09-19 21:03:00 i Allmänt

ikväll har varit en myskväll med hjärtis, red ut i mörkret en kortare sväng med mest skritt. Nu längtar jag till snön! rida ut en kall vinterkväll med snöflingor stora som pingisbollar svävande ner från himlen, ååh vad underbart! 
 
hoppade upp och hade hoddis rumpa som kudde medans jag tog en pn och han fick äte lite hö, skulle var mys å somna där hela natten men nej det går ju inte. Morgon jour imorgon, så jag ska försöka somna i sängen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela