Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

shit just got real

Publicerad 2012-10-27 12:26:57 i Allmänt

HD känns nästan lite krasslig då han frustar ordentligt och ibland även hostar då jag rider fram, har även sett vitt snor :/ så det blir lite lugnare ett tag, har ändå inga ridlektioner i veckan då jag åker till göteborg måndag kväll och kollar skolan i Varberg, blir det så att vi flyttar drar vi så snart vi kan! 
är sjukt nervös och egentligen vågar jag väll inte. Men jag kommer göra det ändå.
bättre att ångra något man gjorde än att ångra något man aldrig gjorde.

Nu känner jag mig bara sjukt taggad på att komma bort från allt som han med luleå och vardagen här uppe att göra, mest kommer jag nog sakna Kåbdalis :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela