Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

linköping

Publicerad 2012-10-30 19:49:49 i Allmänt

sitter i linköping på hotellet, har varit idag och kollat på både svenska ridgymnasiet i Varberg och på Kungsbacka! dock ingen som kunde visa oss runt på Kungsbacka.
 
Jag har iaf bestämt mig för att börja i Varberg, nu eller aldrig lixsom.
Självklart följer HD med mig, åker ingenstans utan honom :)
Längtar redan på att få se allas blickar då jag kommer dit med en Curly och hans charmiga personlighet ;)
dock kommer jag nog inte hitta någonstans, det kommer vara sjukt konstigt att inte behöva mocka vare dag då klasserna gör hela stallet då man har stalltjänst. Dreglade även då jag såg gräsbanan/tävlingsbanan, oj oj oj ;) fast vi kommer nog inte springa där så mke :(
 
Vi kommer flytta ganska snart då vi inte ser en anledning att söla, kanske redan om någon vecka far vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela