Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

just like you and I was born to be

Publicerad 2012-10-28 19:14:29 i Allmänt

for till stallet vid först halv två idag då jag skulle på en hästhanteringskurs, mer än det hade jag inte kollat upp.
Så när jag sen komemr in i ridhuset blir HD direkt igenkänd ;)  då var det tydligen dem som ridit in honom, altså Thorells. Det hade jag inte alls tänkt på! 
Så Hd kunde ju demdär övningarna men han tyckte ändå det var roligare att gå och titta på allt runtikring sig :) 
 
sen käkade vi pizza och efter det red ja runt nå varv i ridhuset med sällskap bella och zazze :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela