Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

And the world's gonna know your name Cause you burn with the brightest flame

Publicerad 2012-10-23 20:33:00 i Allmänt

är itne så super nöjd över dethär passet, det vart fort slängit och hans huvud bara for. 
Men han har det väldigt jobbigt i höger varv och försöker komam undan när det tar emot genom att springa undan elelr dra upp huvcudet, antagligen förstår han inte precis vad jag menar när jag sitter där och "drar" i han, men det går ju så bra i vänter!? 
 
kan nästan inte skriva något då mina armar är bortdomnade vid dethär laget av ansträngning, men imorgon blir det en mysig uteskritt tur på det hårda underlaget så kommer nog inte skriva nå om det inte händer något speciellt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela