Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Varberg

Publicerad 2012-11-12 21:34:23 i Allmänt

Igår packade jag allt till både mig och HD, då vi skickat iväg HD med lastbilen som ska ta honom till Varberg for vi själv med packad bil hela vägen till gävle, fortsatte idag till Varberg, vi skrev på kontraktet om lägenheten och packade upp alla mina saker!
Imorgon ska vispringa någon vända på stan och köpa lite vi behöver sen till stallet och fixa till HD då han kommer hit någon gång på eftermiddagen! längtar nå sjukt efter han redan och hoppas han har haft det bra på vägen, kompisar har han ju haft iaf och det är nog bekvämare med lastbil änn en skumpig transport! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela