Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

välkommen Hawk's Dynamite!

Publicerad 2012-11-13 19:36:08 i Allmänt

Hd kom hit för bara någon timma sedan, kliver ur lastbilen och är hur lugn och cool som helst! 
går in i sin box och börjar äta som han bott där hela sitt liv, tar ut han på en prommis och stretchar han lite och när vi sen går in igen vet han precis vars han ska! 
Tur jag har med mig honom hit, min lilla klippa :) 
 
Ska försöka fixa nå bilder på han från sitt nya hem men min mobil kan inte fota, får se om jag lyckas fixa någon imorgon.
Ska upp rätt tidigt toch vara med på morgonjouren kvart över åtta så jag ser vilken hage han ska stå i och att jag leder honom då han är ny, ska även slänga på han hans nya fina regntäcka då han inte behöver det med 200g här där det knappt blir kallare än -5! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela