Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

vad är det här för spännande varelse som jag kanske, bara kanske är kär i

Publicerad 2012-11-15 15:19:59 i Allmänt

for till Hd vid 12 idag, han hade det bra som vanligt :) mockade åt han och sen for vi ut en sväng och försökte hitta någon ridväg, gick väll ganska bra ändå. 
På måndag har min klass kommit tillbaka från praoen så då börjar lektionerna och det, tills dess är jag ledig så jag hinner fara runt överallt som den vilsna varelsen jag är! nu har jag iaf hittat cykelväg till både stallet och det billigaste köpcentret, är också rätt säker på vägen till stan :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela