Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

lat

Publicerad 2012-11-30 20:40:54 i Allmänt

red ingenting idag, kändes taskigt att ta in han från hagen då dom tyvärr bara får vara ute i ca 4 timmar här :s orkade inte heller åka tillbaka senare för jag somnade och vaknade halv 7, trodde det var lördag morgon men de vare inte xD
Funderar på på att fara å köpa carra. Det har "snöat" idag, det mesigaste som går. Snarare haglat millimeterstora hagelsaker. Det är iaf liiite ljusare på backen nu när jag tittar ut :) 
saknar snön, har lust att bygga en snögrotta och lägga mig där å sova.. -.-' norrmejerier saknar jag också, mjölken här nere duger nätt och jämt till varm oboy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela