Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

jag är ingen mördare, bara tråkig

Publicerad 2012-11-22 20:52:25 i Allmänt

Idag red jag HD ute, på banan en sväng. Rätt blött men helt ok ändå :) 
fast HD hade ju nå ryck så vi kunde ju inte trava.. för då låt han på som de ångtåg han är och jag kände ingen chans att kunna hålla han tillbaka längre tid! vart nå backutsparkar och shit, annars höll vi oss i skritt och jobbade då mycket böja, skänkelvikning och bara flytta undan för övrigt. Han var ändå rätt fin, mjuk och fin då jag gjorde någorlunda rätt :) dock är han ju som han är.
Blir nog ridhuset imorgon, vill jobba igenom honom och gärna få bort lite överskottsenergi så ska försöka jobba galoppen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela