Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

fire burns brighter in the darkness

Publicerad 2012-11-14 20:41:34 i Allmänt

Idag var jag till stallet vid 8 och tog ut HD, han var glad att få komma ut och hade bråttom! kan jag förstå :) 
synd att dem bara står ute halva dagarna här, han kommer nog sakna att stå ute längre, eller så kommer jag göra det då han sparar massa mer energi! 
red i ridhuset idag i kankse en halv timme, travade runt, inge mycket, försökte hålla han lugn och börjde bara igenom honom någon enstaka gång, galopperade något varv.
Men ändå började han löddra! det är då man märker hur mycket varmare det är här nere, var kring plus tio hela dagen idag. Stackars pålle det får nog bli att raka honom.. :( 
Imorgon har jag tagit sovmorgon, blir att åka till HD strax efter lunch och ska försöka hitta en väg att rida ut på :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela