Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

you are the reason why I can't let this fire die

Publicerad 2012-05-03 21:28:14 i Allmänt

trött efter morgonjour och lång skoldag hade jag inte orken att sadla, vilket jag kankse borde ha gjort ?
skrittade först runt slingan med lite trav i slutet, travade sen där det gick, fast tror han gick på bakbenen mera än vad vi trava, har aldrig suttit på en häst som rest sig så högt som han gjorde några gånger där! fick hålla om hans hals eller grabba tag i manen, min överkropp var i princip rakt upp och ändå låg jag runta halsen på han!
vi hade då inte samma idé om vars vi skulle eller i vilket tempo det skulle vara.
vi tog oss iaf dit jag ville och efter en massa bråk galopperade vi även i hur coolt tempo somhelst!
nu ska jag låta mina "rodeo" muskler vila och äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela