Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

varning för (AD)HD

Publicerad 2012-05-10 20:57:48 i Allmänt

hoppning idag, redan då vi börja trava fram började han sparka och resa sig sådär jobbigt,
så fick slå han över ansiktet men ridspöt
och nu tänker ni alla OHH! man ska ALDRIG slå en häst mot ansiktet!
jag vet! men i dethär fallet är det enda sättet för att få han att reagera, och det funkade iaf idag!
vi hoppade lite kombinationer, han skötte sig super och jag är grymt stolt över honom!
men eftersom att han är så grön vart  han lite förvirrad när det kom så många hinder så två hånger föll vi ut från kombinationen.
vi hoppade också en trippelbarr! och ja, det är coolt!
har aldrig gjort det innan och det var riktigt kul att få göra det med min gröna stjärna, han fixade det galant. :)
liten bildbomd ifrån tisdagen som emelie fotat :)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-05-10 21:35:54

Uppfostra på bara! Han måste lära sig av med de där dumheterna och du är ju jättesnäll mot honom så länge han uppför sig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela