Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

oopsii ;p

Publicerad 2012-05-01 11:41:51 i Allmänt

har inte bloggat på länge nu x3 ska ta resultaten från tävlingarna i söndags först
det finns en film från L:D på FB

L:D han skötte sig utomårdentligt! det vart lite rodeo i början, men sen när han fattade att han skulle hoppa skärpte han sig! tror aldrig han gått så bra i hoppningen någonsin, men tyvärr så råkade jag "lata" mig och vi for på sidan på hinder nr fyra..
L:D clear round var lite för taggad där själv så vi kom på sidan på samma hinder (det var bara mitt fel!)
skärpte till mig till andra rundan och allt gick perfekt!
Är sjukt stolt över honom, lite mindre stolt över mig själv. Men äch, nu är jag bara taggad på att slutmäta honom och komma ut på de riktiga tävlingsbanorna!



Igår for vi ut på en lugn barbacka tur och klättrade lite upp och ner, idag ska vi nog springa lite mera om vi inte går in till ridhuset och ger varandra lite mer tillit :) <3

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-05-01 18:48:08

Hur gammal är han? :) Tänkte när han inte var slutmätt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela