Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

nobody cries, it's only butterflies

Publicerad 2012-05-27 11:02:07 i Allmänt

ojoj, har inte bloggat på länge, har haft allt för mycket med So rapporter och finna balkläder!
so rapporterna är klara, men har ingen kläning.. less, det är så jobbigt att springa runt i stan
iallafall så har HD skött sig exemplariskt och jag är så glad över honom! i torsdags hoppade vi två olika kombinationer, en på fyra studs, och en annan på fem hinder med lite blandade galoppsprång som jag inte riktigt minns.
Trodde att han skulle bli lite nervös då det kommer så himla mycket hinder på en gång eftersom att han är så grön.. men nej ;') han klarade allt perfekt utan tvekan..
NU MÅSTE JAG NÄSTAN SLUTMÄTA HONOM.. men vågar typ inte, vi kommer ha så himla mycket fördelar om han blir ponny, väääldigt lite fördelar om han är häst :/
igår var lovisa och fota lite. .:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela