Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

martingal

Publicerad 2012-05-29 19:36:36 i Allmänt

hoppning idag, sista gången jag låter han stå innan ett hopppass xD
ajaj det gick bra iallafall, han var lite extra pigg och kändes lite allmänt stum, men han hoppade allt utan att tveka som vanligt :) fick dra till han två gånger, första gången sträckte jag vaden så den somnade sen xD obehagligt men han skärpte sig iaf lite :)
fast det inte gick så himla bra är jag såklart sjukt stolt över min stjärna!
ska även fara och köpa martingal imorgon så vi har till sista hoppträningen på torsdag.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela