Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

let them have their world, we create our own

Publicerad 2012-05-28 20:54:23 i Allmänt

prommis idag med pluppis i skogen bara, han fick gå och småkäka innan vi hittade en riktigt grön fläck där han smaskade på ett bra tag :) hann mocka hagen också.
har även pratat med Lotta om att jag inte kan komma nästa vecka på hoppningen, så får komma nu i veckan istället! jätte skönt verkligen :) kom även på sen att jag inte kan komma nästa vecka på tisdag heller.. :/ får ta det imorgon..
lite bilder frå igår !

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2012-05-28 21:10:02

Härligt att se att min gamla tjockis har fått en slankare siluett. Det är bra - kör hårt!

Postat av: Elin

Publicerad 2012-05-28 22:18:01

Håller med föregående talare =).

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela