Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

I can't walk away from you, cause you make me fly.

Publicerad 2012-05-01 21:29:09 i Allmänt

Idag orkade jag inte ta in hästen i stallet, så rycktade han i hagen medans han mumsade lite hö, han hade rullat i leran och var riktigt dammig knasen min!
sen gick vi en sväng i ridhuset och tränade lite allt möjligt, känner verkligen att vi har kommit varandra mycket närmare på bara den senaste månan! han vill verkligen vara med mig nu och är alltid uppmärksam på vad jag gör ;')
sen gick vi en prommis ut i skogen som gillades starkt! det var en "knaster" smällare som tändes inte en så lång bit ifrån oss som han vart lite rädd för men tvekade inte att fortsätta sen :) <3

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-05-02 10:07:03

sv: Tack! :D Och din häst är ju så söt i krullet, haha! ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela