Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

frysen

Publicerad 2012-05-05 16:01:55 i Allmänt

red i ridhuset igår, det gick ialalfall bättre, han hoppade inte runt så himla mycket.
tränade också mest på galoppfattningar då jag red som i en åtta (började med att byta varannat varv då han var lite tossig) ändå stolt över honom! märkte också att han är BRUTALT stel i allafall vänster.
Idag, i skitvädret fick han psringa lite i ridhuset bara, min fina kille :) vi har även fått johanna och celicos gamla regntäcka som var alldeles för litet för celico och lite trasigt, även fast det var riktigt stort så funkade det, och vi är ganska tacksamma för det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela