Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

why do I want you now then I can't have you

Publicerad 2012-03-03 19:00:18 i Allmänt

har varit på LRK och tittat på ponnytävlingarna och hejjat på hanna bella carro och alexina, (framför allt!)
från nio till halv två hinner man få riktigt ont i ryggen av att stå och dregla över alla fantastiska ponnyer..
Men sen åkte jag till min stjärna som är den bästa, ! vi travade runt lite på planen och han vart riktigt lyhörd och duktig! fortsatte sen ut en sväng och galoppade lite, hihi han tyckte det var kul! :D
har en liten flummvideo som jag kan visa i något senare inlägg, men nu ska jag ducha och tvätta mig noggrant då jag sen ska till benne och ta det lugnt, för nu har han fått komma hem!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela