Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

this is how I show my love

Publicerad 2012-03-24 20:12:15 i Allmänt

vaknade 08.05 idag, inte det bästa jag gjort men hann med att fiska upp då lovisa skulle till stallet, gå till henne och va social medans hon lagade amerikanska plättar och åt med sirap! fläskit, men mättande :)
sen for vi båda till Exi som jag aldrig sett förut, höll *lektion* för dem och efter som att hon var ungefär som Hd, fast lite mindre brutal lyckades jag nog ge hyfsade tips!
de gick ialla fall superbra och ojoj vad fint de gick :)
sen for vi till Hd, hon hann fota lite innan hon var tvungen att åka, sen fortsatte jag och hoddis ut istället, inte äre nå kul på planen! de vart en mystur som oftast :P
en flummbild som togs idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela