Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

Tai ni po ni, fa kin su pa ! :)

Publicerad 2012-03-28 21:00:45 i Allmänt

tog med mig stallkläderna även i dag och tänkte att om jag åker direkt till stallet, så kan jag komma hem lite tidigare för ovanlighetens skull.
men som vanligt har man aldrig bråttom därifrån, så efter att ha varit sociel och slav till hanna carro och bellis kom jag hem halv 8 x3 nu sitter ja å äter ebbas kladdkakor!
Hoddis var pigg som nå jag vet inte vad! men han gjorde inga dumheter! väldigt glad över det :)
imorgon kommer jag nog ha träningsverk i armarna, men då far man ut och galoppar en gång till!
tror nog också att jag ska fläta hans man igen då den börjar fara åt alla olika håll,
men den har blivit tjock och gosig iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela