Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

kåbbislississensi :P

Publicerad 2012-03-15 21:33:46 i Allmänt

Vart kåbban med skolan idag, åkte med lovisa sofia och simon :)
sjukt nice om man bortser från att skidorna tvärstannade lite då och då..
blir att lämna in dom på lite fix när vi far tillbak till kåbbis imrrn med engelskmännen :)
När vi kom till björx igen hade jag en timme på mig att ta mig till stallet och äta.
Hoppningen började som den börja, sen skärpte jag mig och då gick de superiooo :D:D
snodde bilden från bellas blogg xD
ja å hoddan visar lite skills ;) ;) MOAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela