Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

It's like forgetting the words to your favorite song

Publicerad 2012-03-11 20:18:07 i Allmänt

dan började med vandring till gråsjälören då Alice från England och hennes två döttrar är på besök och ingen av dem har någonsin gått på "vatten" (is)
där borta åt jag två våfflor och en varmkorv! gott :P
sen gick vi tillbaka och for till Hoddis, Hillevi och Mimmi kom och tittade på han idag.
I början var han stel som jag vet inte vad och slappnade verkligen inte av..
Efter ett tag gav han sig och gick helt OK!
.. sen när jag skulle fatta galopp stanade han och hoppade lite som han envisats med förut ochjag tänkte "ÅHnej".. inte börja med detdär nu!
men han gav sig fort och galopperade som en elit efter det! (och liite annat också, men äch :) )
Imorgon blir det uteritt med Bellis om de går som vi tänkt och de ser ja fram emot, Hoddan var säkert lite smågrinig av att ha gått i ridhuset några dar i rad nu :(
efter stallet for vi till waldorf och sånt och nu sitter jag här och jäser! ska läsa lite fysik ...tror jag.
Snodde en bild från Hillevi från galoppen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela