Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

hedersinlägg

Publicerad 2012-03-02 19:58:59 i Allmänt

eftersom att det inte blev stallet idag pga olika anledningar så har jag inget att skriva om hoddan annat än att bella och hanna ser till så att han får mat och mockad box! (skyldig stort tack!)
istället tänkte jag skriva lite om min flummiga bästvän benne som alltid är på fel ställa på fel tidpunkt.
Man får som alltid fått höra saker som "höll på att bli påkörd igår" "blev påkörd nyss men lyckades rulla över huven.." osv och då du rullat runt på asfalt i 70km/h.. och massa mer.
kan ju ärligt säga att jag inte vart förvånad alls när jag läste ditt sms att du var på akuten.
och ska jävlart se till att du lyssnar på mig då jag för någon/några veckor sedan sa att du skulle ta det lugnt! :)
han hade då suttit på fel ställe, fel tidpunkt, precis så att en glasbit skulle pricka rakt i ögat.



bild från sommar 2010, haha myggan :)

nu vill jag inte åka till sjukhuset igen utan imorgon får du ta och komma hem.
vi sitta och göda och ta det lugnt tills du läker,
med tanke på att du alltid har tur i oturen kommer nog allt bli som vanligt!
puss på dig finaste vännen, krya så taggar vi till sommar 2012!
och du är fortfarande skyldig mig en halv pizza! dethär ändrar ingenting ! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela