Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

your the sadest bunch I ever met, but you can bet, before we trouhg, must I have make a man out of you

Publicerad 2012-06-02 21:47:27 i Allmänt

vaknade vid 9 idag, for till schenker och städa, vi var ändå ganska många, kanse 12 pers? mer eller mindre, :) gick även på rekord tid, en och en halv h!
hämtade åter krafterna när jag kom hem innan jag for till HD, red ut med sanna och Henning, HD var jätte lugnt och snäll :) mockade hagen i regnet för imorgon flyttar Henning dit, kommer inte kunna vara med när de släpps ihop, men det kommer nog gå bra, hoppas jag, får se hur mycket sömn man får inatt! stod även ute och lät han beta i kanske en kvart, då man är i stallet är regn faktis inte så himla illa, det är tråkigare då man typ går till skolan, men lite mysigt i stallet :)
städar like a baws!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-06-02 22:14:51

Fin blogg! Fråga gärna en fråga!

http://sofiebarba.blogg.se/2012/june/kom-igen-nu-d-1.html#comment

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela